som folk =)

mys mys mys. och jobb. och möten. och sorg. och stress, lite bara. och massa massa skratt. och mer mys mys mys. så typ har det vart sen i onsdags. =) bra va. i like it.

har egentligen elva miljarder saker att göra, och eftersom jag ändå fick gå upp i ottan för att promenera med werner (alltså, han skulle till tåget, inget sånt därnt nyttighetstjaffs faktiskt) så kan jag juh "passa på att få nånting gjort" som han uttryckte det innan han fick en bedårande morgonblick av pigga mej. så snart, alldeles snart ska jag ta tag i livet. jag ska bara först. bara bara.

nee, jag kommer inte på nått vettigt och det är för tidigt och huvet är fullt av... mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0