stickan

mamma påminde mej om att stickan också fyller år idag, klart att han också ska uppmärksammas. om morsa #1 hade vart min riktiga mamma, hade stickan vart min gammelmorbror, men nu är juh vi bara en vanlig familj utan dna- överföring så han är liksom bara stickan, en helt egen roll. och ganska bäst på det är han också. han är från norrland, tycke rom trav och sockerdricka, och lite whiskey slinker ner också minsann.


stickan inne i hörnet när vi firar min 18årsdag för ett tag sen =)


sickan med min napp, vi firar nog min andra födelesedag tror jag

tyvärr har jag inga fler bilder på stickan på den här datorn, men det finns tusen och tusen i mitt huve, rolig farbro det här ska jag säga. helt knäpp, precis som alla andra i min familj <3 GRATTIS iaf, massor med mentala kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0