tre

idag är det en dag kvar tills allt ska va färdigt till förspelet.

det är två dagar kvar till själva förspelet.

det är tre dagar kvar till KLIMAX.

jag har tre viktiga saker kvar att göra idag.

jag skulle behöva tre par nya skor.

om tre timmar är det alldeles för sent att börja plugga men det är nog så planen ser ut ändå.

idag fick jag tre sms som gjorde mej glad. inte glad, mer jätteglad helt ärligt. så där så man ler jättefånigt och bara sprutar ut rosa hela tiden.

"idag är det exakt en månad kvar tills vi bor ihop =)"

"uppsagd =)"

"=)du är söt"

så nu har werner sagt upp lägenheten, den 26 flyttar han från khm hit.. och jag är nästan lika söt som han. men han är knäppare, for sure. så det är ganska jämt ändå =)

nee, nu borde jag fortsätta läsa, men tankarna liksom vandrar iväg och helt plötsligt sitter jag bara där helt lost. stupid skola, jag är så trött på den. fy fasiken va skönt det ska bli att vara skolfri i ett år (säger jag som ska bli lärare...)
men det är juh så töligt att bara plugga och plugga hela tiden. jag är så skoltrött att jag knappt vet vad jag heter. så nu får det va nog ett tag =) snart är det bara samboliv och kårliv för hela slanten. gött jäkla moooos =)

nu ska jag plugga, om en stund. och flina dumt för mej själv när jag tänker på den söta knäppa sambon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0