alldeles förtvivlad

vi va på visningar igår... vi gillade inte den där på vendesgatan så värst mycket... den va dyr och kändes som nån form av äldreboende. och vi hittade inte några bredbandsuttag vilket kändes skrämmande.

men trean på vasagatan. den va så fin att jag ville börja gråta. det va den finaste lägenheten jag har sett i hela mitt liv och ingen lägenhet kommer nånsin kunna va bättre än den. stormkär i den blev jag från första stund...


och så fick vi den inte. för vi hade köplats nummer 3. och nån av dom andra två upptäckte tydligen också att den va den finaste lägenheten som nånsin byggts.

jag hatar människor och hoppas att precis allting går åt helvete för den fan som snodde min lägenhet. jag vet att det är jättebarnsligt att tänka så, men det bryr jag mej inte ett dugg om. det va det finaste jag sett in all the lands, och nu är det nån annan träskpadda som ska stövla omkring i lägenheten och förstöra den. hoppas dom brakar genom golvet och att grannen under inte har gevalia att bjussa på. eller att dom låser in sej i walk in- garderoben och svälter ihjäl. eller klämmer huvet i nån av alla dubbeldörrarna och fastnar där. eller ramlar in i kakelugnarna och ramlar ner i narnia (det dåliga delen så klart).

fy farao.

nu ska jag begrava mej i sängen och aldrig le igen förrän abk ringer och säger att det har skett ett misstag och att jag visst får lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Been there, done that. Nu är det bara en skitful kvar och en jättefin som är alldeles för dyr :( ÅÅEÅEEEEE varför förstör abk våra liv?

2009-11-21 @ 17:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0