dagens

dagens huvudvärk tillägnas fluroenso, vilken toppenförening! NOT. lämna tillbaka medlemsavgifterna för fan, ni är juh aldrig där för era medlemmar!

dagens roliga: att sitta och jobba till ljudet av tillställningen som var idag på dansgolvet =) det va faktiskt lite mysigt. hoppas dom vart nöjda =P

dagens undran: tjaa, hela tacksittningen är nog ett stort frågetecken om jag ska vara ärlig. vad händer, vem gör vad, var ska vi vara? i don't fucking know. hjälp.

dagens godhjärtade sak: jag sköljde äntligen ur min äckliga matlåda som min käre sambo kräft tillbaka. han tycker inte att man får kasta sånt. det gör jag, jag sköljde ur den iaf, bort med mögel och allt. sen va min kjol dyngsur. det fva sista gången jag inte slängde matlådan...

dagens bästa: dom säljer juh glass för hlava priste på cafét! 3 kronor för en piggelin! that's like awesome!!!

dagens namn: katarina och katja. jag känner inga som heter så. min pappa hade en faster som hette katarina och bodde i stockholm. min lillebror hade en dagisfröken som hete katja. hon hade en hund har jag för mej.

dagens födelsedagar: facebook säger att jag inte känner nån som fyller år idag, så då tror jag på det.

dagens, veckans, månadens, årets, århundradets ständiga fråga: hur svårt kan det va?

nu ska jag lyssna på iron man och hitta på nått vettigt att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0