ett skepp kommer lastat

jag vill flytta. och nu har jag bestämt mej för att flytta. och oftast när jag bestämmer mej för nånting på riktigt brukar det bli så. ganska omgående. så nu har jag sökt fyra nya lägenheter, varav det än så länge är ganska hög chans på att vi får nån av dom.

den jag vill ha mest ligger i stan.

den jag vill ha näst mest ligger på sommarlust. sen ligger dom andra två på sommarlust och långebro.

och jag vill flytta nu.

får vi lägenheten jag vill ha allra mest flyttar vi i januari. får vi nån av dom andra är det flytt på direkten som gäller. det är asnajs.

hurra! håll tummarna för oss!

Kommentarer
Postat av: Linn

håller alla tummar jag har! men abk är ett jävla rövföretag så det kanske inte hjälper....

2009-11-09 @ 16:33:09
Postat av: Anna Månsson

Sommarlust eller stan låter bra... närmre till mig :P

2009-11-09 @ 18:25:37
URL: http://sjoeormen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0