första advent

idag är det första advent och jag har fått öppna två adventskalendrar, bamses och mammas =) hurray. även wern fick en present så att han inte skulle bli alldeles svartsjuk. en ölsejdel att hänga i granen. oerhört ful men han gillade den =P



i övrigt är det tänkt att vi ska äta finmat, och jag är så jävla oinspirerad så det finns inte. har tusan sett fram emot den här maten sen i torsdags när jag köpte den, men nu är det inte ett dugg roligt längre. som det brukar vara med andra ord, inte ska man väl få va glad jämt heller.

igår va i tyskland och handlade alkohol. köpte några julklappar till andra och till mej, så nu kan vi allt kanske få en fröjdefull jul allesammans =P

nä, fy farao vilken dag. jag har hemlängtan och vill iväg från alllt. inte en snöflinga så långt ögat kan nå, fula julgardiner och en för jävla pissliten lägenhet för att kunna pynta på ett vettigt sätt. nää, fy fan. tur att jag ska hem till västerås tidigt i år så att jag kan få lite julstämning i kroppen. det här är då fan inte hållbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0