he he he

i'm gonna skolka nu. det finns inte alldeles för mycket att pyssla med så här års. så jag pyser hemåt. eller hem förresten, jag ska ner till stan med lawerne och titta på julklappar till hans lillasyster.

så denna dagen tillägnar jag den förre kårhusgeneralen, vars visdomsord ibland tåls att tänka på;

må hända att det är så att jag kommer sent och går tidigt, men det är då fan ingen vits med att sitta här bara för sittandets skull. så skön är inte stoljäveln.


kristian andersson, en vis man... en vanlig dag på jobbet kanske =P

sagt och gjort, dags att röra på fläsket =)

Kommentarer
Postat av: Em

Hehe, tack för tipset! Jag ska genast testa och se om min kropp hatar nylonstrumpbyxor också ;)

Hade varit trevligt om fötterna bara krympt ett par millimeter så lilltån fick lite blodtillförsel :)

2009-11-30 @ 22:42:06
URL: http://tjejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0