i'm no piggy

mamma ringde i veckan och undrade om jag hade fått svinis. det har jag inte. jag har minsann varit frisk sen i tisdags, bortsett från ständig huvudvärk, lätt illamående och lite feber då och då... men det är sånt man kan överleva även på jobbet.

min ärade cepetelefon är sönder. den har bråkat med mej sen i lördags och nu ligger den lille fan i tre delar på mitt sängbord. den får tusan skylla sej själv ska jag be att få tala om. det är inte ett dugg synd om den, och den har fått precis vad den förtjänar. vi är jätteosams och har skiljt oss, no hope in that relationship kan jag säga.

jag köpte en ny telefon idag istället.

samsung s5600

ja, jag köpte den för att den va söt och att man kunde ha musik på den. det va allt jag ville.
okej...jag köpte den för att den va söt. men jag är sån så då får jag göra sånt. man behöver inte vara vettig när man handlar saker som kommer bråka och gå sönder snart iaf... det är juh inget livsviktigt direkt, som skor.

nu ska jag och jakob ner på stan. vi ska kolla i affären om jag har köpt fel telefon. det har jag nog inte, men värt att kolla.. sen ska vi på möte där vi ska va lite bittra och övergivna.

sen får vi se vart dagen barkar hän. jag vill vara mer optimistisk än att säga "åt helvete antagligen"... men ibland gäller det att vara sann mot sej själv och den vecka som gått...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0