jaaaaaaaaa

vi har fått visning på trean!! =D och vi är trea i köplacering!!!

nu är de bara att hoppas på att vi får den. jag är som sagt jättekär i den, men butterkakan agaton självklart inte. men jag har juh insett för länge sen att han aldrig kommer gilla en lägenhet som jag gillar. och han kommer aldrig kompromissa, så det finns två alternativ

1. jag får bo i ett mörkt litet råtthål med typ två kvadratmeter mer än idag för en billig peng. helst utan fönster misstänker jag eftersom han är nån form av grottbjörn.

2. jag kör på samma stil som han och kompromissar inte ett skit. passar det inte herrn att flytta dit jag vill så kan han gott flytta nån annanstans.


nää, så farligt blir det nog inte. men jag lovar att han inte kommer få sin minilägenhetsgrottmörker- önskan uppfylld. i helvete heller, då bygger jag hellre en koja i skogen. åt honom då, så kan jag flytta in vart det än behagar mej =)

så gott folk, håll tummarna för att trean är precis lika mysig som jag vill att den ska vara, och att grottbjörnsbutterkakan agaton också kan tänka sej at bo där.


Kommentarer
Postat av: Hannah

GÖÖÖÖÖÖTT! Hoppas ni får den! Eller nån av de andra ni vill ha! hahahha jag tycker det är så roligt, min man gör likadant fast han har dragit slutsatsen att han borde nog hålla med så att han säkert får följa med i flytten ;) aj lajk it ;)

2009-11-19 @ 11:55:02
Postat av: Anna

Jag röstar på alternativ nummer två! :-)

2009-11-19 @ 13:51:28
URL: http://sjoeormen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0