låååång dag

stupid långa tisdag. nu har jag vart här sen imorse för ett AUmötes skull. och nu måste jag sitta här till klockan fyra när vi börjar med kårstyrelsemöte. synd bara att jag är färdig med dagens sysslor och mer därtill. funderar på att gå hem och spana in min säng i några timmar. eller sätta upp de fula julgardinerna.


jag beställde från jotex igen. det va sista gången. jag får fan aldrig det jag beställer från början. för så dum i huvet kan jag inte vara att jag gillar en sorts gardiner och sen köper ett par andra? för det är vad som händer. eller gillar ett par, bestämmer mej för att handla och sen inte gör det. alternativt köper en annan färg än den jag gillade.

bajs med. så nu blir det tunna röda gardiner med små guldänglar på... med silvertoffsar som upphägning. eller inte. ger nog toffsarna till min ömma moder och köper nått guldsnöre på kvantum.

nää, nu ska jag sluta vara erica 108 år gammal, sluta prata om gardiner och gå hem och slappa istället. jess damn it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0