med ett leende, faktiskt

det kanske funkade lite... =)

dagens glada nyheter:

imorgon ska vi på visning av den dyra tvåan som vi står först i kö på.

alldeles snart får vi reda på om vi blir erbjudna en trea på vasagatan sm inte har balkong eller hiss, men TVÅ kakelugnar och ett walk-in- skafferi.

vill ni se planlösningen? jag är lite kär. wern är förståndig och säger att jag inte borde fästa mej så mycket vid en planlösning eftersom den egentligen inte säger ett dugg om hur det ser ut.


men ser den inte mysig ut eller? =D alldeles krokig och daaan

aa, men  mer goda nyheter då?

jag kom på igår att wern inte vill bli kallad för agaton. det hade jag glömt, så nu kallar jag honom det igen =)

alla mina kurser som jag sökte till våren blev inställda.. så nu kan jag faktsikt ta det lugnt till våren och fortfarande ha hundra fokus på jobbet

jag jobbar hemifrån idag, till en början eftersom min följeslagare huvudvärken inte har lämnat mej än. dock är allt jobb tusen gånger roligare att göra om man får sitta i sängen och göra det. jag ska nog installera en säng på mitt kontor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0