nemen, en måndag!

JÄVLAR vad god maten blev! det här ska jag minsann bjussa min käre far på när jag kommer hem. han kommer att få dåndimpen =P

idag har jag en riktigt kalasbra dag faktiskt. helt utvilad och på bra humör =) det är nått som kliar lite i ögona men det göööör inget.

julklapps bekymmer är ett mög. jag har faktiskt köpt och tänkt ut resten till mr lawerne.. men sen ekar det tomt på förslagen.

en liten en till mamma är färdig, och halva pappas. sånt därnt till fastrarna kirrade juh tysklandsresan =P och morfar har önskat sej surströmming, vilket dom säljer ut fantastiskt billigt här nere =) så nu är det juh tusan frågan. vad i helsike ska jag köpa till min ärade bror? till los girlfriends? och mer till mamma? och mer till pappa? OH LORD =D jag gillart ändå, det är mysigt att leta julklappar.



mysmysmys.

nu är det jobbedags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0