och så vänder vi på kakan...

och blir alldeles glada istället. man måste få va lite mano-depp ibland, humörssvägningar i sej har väl ingen dött av.

trots denna pissdag sänd från ett helvete värre än något man kan drömma om finns det tre ljusglimtar.

ett



två



tre: bamses julkalender. den har jag haft sen jag var barn, och jag VÄGRAR sluta med den. och så är det med det.

alla tre införskaffades igår för en billig peng och med en härligt varm och skön känsla i magen.

nu ska jag jobba vidare. fy fan.

Kommentarer
Postat av: Em

Jag vet, jag är ledsen för att jag inte fick köpa skor..

Jag fick köpa klänning så när jag berättade att jag gjorde det igår blev han suckig och pustig och klagade. Fastän vi kommit överens om att jag fick. Så då hämnades jag genom att köpa två klänningar. Har bara inte berättat det än :P

2009-11-17 @ 13:08:00
URL: http://tjejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0