ofönster- och fönstershoppar


jag är sjuk.

vet ni vad som händer då? då använder jag min alldeles egna kuckelimuckmedicin. det tog flera år att framställa den, men nu har jag ett vinnande koncept.

den består av
två delar mjölk
½ del godis av nått slag
1 st citron oavsett proportionerna av de andra delarna
2 delar shopping

jag rekommenderar alla (åtminstone av honkön) att testa denna medicin. man mår bättre direkt. mjölken kan bytas ut mot någonting annat om man är en sån där laktosintolerant, eller bara inte gillar fettberikad svett från kor. citronen bör man faktiskt äta, den innehåller tusen c-vitaminer och det tycker kroppen om när den är sjuk. man behöver kanske inte just äta den, man kan lägga den i vatten (nej, inte hela citronen i vatten bara så där, utan antigen i bitar eller pressa ner saft) eller lägga den på nån form av mat (återigen, nej inte hela, delar av den).

godiset och shoppingen misstänker jag att ingen vill byta ut. vill ni se mina vitaminkurer för dagen som kanske räddar mej från feber imorgon? =)


en stickad mysklänning från h&m, på rea =)


en stickad tröja, också h&m... den kommer jag nog skicka tillbaka.


och en mysig pläd, så man slipper frysa här på nordpolen!


sen fönstershoppade jag lite på zoovillage och hittade lite som man kan lägga på önskelistan



fint som snus. nu ska jag läsa och få feberdrömmar =)

Kommentarer
Postat av: Hannah

I hear ya! Bästa sättet att bli frisk är att längta efter ett paket som man måste vara frisk för att hämta :D

2009-11-04 @ 07:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0