på låtsas

jag tänkte att jag skulle bli av med mitt dåliga humör... som beror på allt mög och huvudvärk. men med en positiv inställning blir juh allt bättre...

såå.. det va juh jättebra att frysen gick sönder och va 27 grader varm i morse, annars hade juh wern jimmy ka lojsan och alla andra inte fått tagit så myckte korv dom orkade...

det va juh jättetur att att tanten på ica va så jäkla seg imorse, annars hade juh äpplet inte hunnit mogna lika mycket och säkert inte smaka lika bra som det faktiskt gjorde...

tur att lägenheten ser ut som skit för då kommer precis vilken lägenhet som helst se bättre ut och verka mer lockande, dödsbo eller inte.

tur att jag jämt har huvudvärk, det betyder juh bara att kroppen fungerar och säger ifrån att det är nått som inte är bra. synd bara att jag och min kropp har lite kommunikationsproblem så att jag inte förstår vad den vill... men övning ger färdighet

jätteskönt att det är stormvarning idag, och att det regnar och blåser som tusan så att det inte känns lika menlöst att ligga nerbäddad i sängen.

tur att jag inte fick alla julgardiner som jag beställde, de hade juh inte fått plats sen iaf om vi inte hittar en lägenhet och nu får jag juh användning för de andra gardinerna som jag har.

tur att huvudvärken slår ut min hunger så att jag är lagom sur och vresig, då gör det inget att wern vill spela dataspel hela kvällarna eftersom jag mest sover ändå.

tur allting verkar gå dåligt för då känns det på riktigt som att jag verkligen kommer tycka om att gå tillbaka till skolan nästa läsår! HURRA =D


stulen härifrån

Kommentarer
Postat av: Anna

värmande uppiggande kram

2009-11-19 @ 08:53:30
URL: http://sjoeormen.blogspot.com
Postat av: Hannah

Ja ibland har man sån TUR med allting. Hoppas det blev bättre sen. ja då efter att du fick sova efter journissen ringt :)

2009-11-19 @ 11:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0