time to go to war damn it!

idag är det dags att vara krigskämpe. inte skit blir som nån av oss vill idag, humöret har väl slagit bottenrekord för hela månaden. och nånting säger mej att det bara bli mer skit juh längre man är vaken. b-a-j-s

inga erbjudanden från abk, trots att jag har drömt om det hela natten och varit så attans jäkla förbredd. suck.

ingen huvudvärk än, men den kommer väl.

inga skor för jag är fattig, kommer bli fattigare och borde spara pengar till ett nytt boende. men det är juh så JÄVLA tråkigt.


men jag har gjort dagens goda insats iaf och räddat julen. gör det du också, så slipper man bråk på julafton.



http://sv.wikipedia.org/wiki/Fil:Aladdin_chokladask_praliner.jpg

Kommentarer
Postat av: Em

Vilken röstade du på? :D



Jag och adam sökte lägenheter i ett halvår. vi fick två visningar. En fruktansvärd på gamlegården som vi såklart tackade nej till och sen denna som vi har nu. Det är helt magiskt att vi fick den för vi hade typ 200 poäng eller något och det var MÅNGA som såg den före oss. Vi var omgång 4 eller 5 och hade då plats 4 i kön. Men vi fick ju den uppenbarligen ändå. Hade velat veta varför alla andra tackade nej. För att tanten innan oss dog kanske. Inte vet jag... Men jag är lycklig.

Så jag hoppas på att något magiskt händer er också så ni får lägenhet nu :D

2009-11-17 @ 12:43:41
URL: http://tjejan.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu har jag också hjälpt till att rädda julen :-P

Håller fortfarande tummarna för er, men lägenheter brukar inte komma så snabbt som man vill... :-)

2009-11-17 @ 15:42:37
URL: http://sjoeormen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0