åå hej... åå håå

JÄKLAR vad seg dag. fy. det händer ingeting, alldeles folktomt ta mej tusan. det enda sällskapet är den knäppa hunden, men han ligger och sover på ett garnnystan nu...

majjgaaad va tråkigt.

funderar på om det finns nått roligt att berätta om. not so much tror jag. jooo, vänta.

skrev jag nånsin vad jag upptäckte när jag tog sovmorgon en dag? en märklig upptäckt faktiskt, jag visste inte att man kunde tänka så mycket outside the box..

det är ju som så att vädret i skåne är lite lurigt =) man kan titta ut och solen skiner men utan att det syns är det nästan minusgrader. ser du att va kallt, då är det antagligen kvavt och varmt istället. jag vet det och wern vet det. vi har bara olika sätt att kolla vilka sort kläder man ska ha på sej i dessa mellanperioder. jag chansar, alternativt sticker ut handen genom fönstret. lawerne... tja, vad ska man säga. precis som det är kanske, han ställer sej i soffan, öppnar fönstret och sticker ut ena benet.

bara så där. viftar omkring lite. vickar på tårna. och bestämmer sej.

mansdjur, ett ganska konstigt släkte.

Kommentarer
Postat av: Maggan

haha =) det måste se för roligt ut! :D

2009-10-12 @ 20:15:04
URL: http://magganftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0