hemma från hemhemma

åååh <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

det där va precis vad jag behövde. det och ingeting annat. en alldeles underbar helg, riktigt skönt och underbart. är full med nya krafter.

min familj är mysigast i världen. och mina brudar med =)

werner brukar säga (för det har lindvall(?kanske?) lärt honom) att bensin är för bilen vad mat är för magen. det stämmer inte alls för mej. bensin är bilen vad släkt och vänner är för mej. man får i sej alldeles precis rätt mängd näring genom att pussas med mama, kramas med pappa, bråka med fladers, mysa med morfar, fika med morsor och snacka skit med ak och jeanette. behövs ingen mat här inte, även om man får det ändå. mängder av det, och god dessutom.

liv i lyx = liv hemma

----------

nu ringde precis min telefon. den låg i jackfickan, jackan var lagd över stolen. jag snurrade på stolen för att nå jackan. jackan flyttade sej givetvis med stolen. det tog ett varv innan jag insåg problemet. ibland...ibland borde jag nog bara gå och lägga mej. men nu ska jag fortsätta jobba =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0