inget roligt alls

nää, fy katten. vaknade och kände på en gång att denna dag är sänd från ett ställe bra mycket varmare än sverige om än inte ett dugg trevligt.

jag vill inte alls vara med och leka idag. jag har ont i halsen, i örona, har sovit piss eftersom den där sjuka sambon tydligen har paxat hela sängen på grund av förkylning. att det knöliga under honom var jag verkade inte bekomma honom så mycket. jag är gnällig och puttrig. jag vill hem till min mamma och pappa. där slipper man allt som är tråkigt =)

to do lista i västerås alt. saker-att-se-fram-emot-så-att-jag-blir-lite-gladare-idag-och-inte-går-upp-i-atomer-av-ilska

- kramas med mamma, pappa och flandersen
- förhoppningsvis få en snutt tårta eftersom flanders har fyllt år (detta är en pik till min högt älskade och ärade ömma moder som jag hoppas bakar bara en liiiiiiten jordgubbstårta till sina två älsklingsbarn så att dom kan fira broderns födelsedag tillsammans =P ) (visst är den hårfin, tror ni hon fattar den?)
- shoppa en miljard saker på stan, hoppas på att nättanplättan jean eller akkotten är lediga och vill leka "spendera pengar man egentligen inte har"- leken på fredagen
- dricka öl på en pub på fredagen med flanders, för han har fyllt 18 och får göra det. det säger regeringen.
- kanske shoppa lite till på lördagen, alternativt fika med the brutts eller nån annan kaffesugen
- leka nånting på lördagen med någon
- åka till morfar och bli bortskämd på söndagen =) äppelmos, inlagd gurka, saft och vin, here i come =)


nu ska jag ta emot en tråkig leverans och hoppas på att nån inte har gjort en dundertabbe...

Kommentarer
Postat av: -Stjärnan

nu på fredag?? call me ffs!

2009-10-13 @ 10:23:28
URL: http://amaizon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0