tango tango

varje måndag och fredag har vi gratis tangolektioner här på kåren. det började nu i oktober, så det har juh inte hunnit vara mer än två lektioner och den tredje håller på just nu.

helt gratis, en och en halv timme. jag är sjukt sugen på det, kommer garanterat att gå på fredag istället för att sitta här i bunker och jobba.

dessutom kan man dansa till slutmusiken i sunes sommar om man kan tango, och det är ju nästan lika häftigt som att ha träffat pölsa från smala sussi (vilket jag HAR gjort wich makes me ascool).

aja, här är länken till lite bilder från första lektionen. min man va där, men jag låg nerdrogad med tandvärk. just typiskt.


men faaan. jag är ju i västerås på fredag. damn it!!! jaja, får dansa tango på måndag då. håhåjaja.

Kommentarer
Postat av: -Stjärnan

jag säger bara OMG

2009-10-12 @ 21:34:28
URL: http://amaizon.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vill också lära mig dansa tango!!!

Grön av avund!

2009-10-13 @ 11:47:26
URL: http://sjoeormen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0