tjernobyl

han fylllde 18 igår, mitt egna lilla gasverk =)


lite sne med ganska söt ändå måste jag säga <3

stupid småbröder, dom är ju så gosiga när dom är små och sen bara säger det PANG så är det en brölande tvåmeterskluns som vandrar omkring där hemma och dricker 3 liter mjölk om dagen och en limpa bröd. sen slutar dom bröla och helt plötsligt är dom 18. vad är det egentligen tänkt att man ska göra med dom då? för jag tror inte han vill lyssna på sagor längre, eller leka med lego.


så här liten va han för fyra år sen när han fyllde 14. nu ser han inte alls ut så.


vi har varit små och söta tillsammans också. plus stora modeikoner båda två.


när jag fyllde 18 såg den söte ut så här. den muntre mannen bredvid är
sötpappa, han brukar se lite gladare ut när det vankas tårta.

eftersom jag har haft liiiite otur med datorer de senaste åren så har jag inte så många nya bilder på den söte brodern, men jag lovar att jag lägger upp dom nästa vecka när jag är hemma hos muttiprutti och kan låna några från henne =)

jag avslutar med min favvobild på det lilla fjunet. han blir aldrig större än så för mej iaf, så han kan lika gärna sluta försöka =)


han är så jävla söt att det tåras i hjärtat <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

grattis i efterskott knäppunge, ses nästa vecka. nu ska jag slå in mej i den lilla svarta och gå på akademisk högtid i karlskrona. det ska bli jätteroligt. verkligen. party party.

Kommentarer
Postat av: -Stjärnan

Men guu! 18?! Redan!? Omg... fast iofs, Bob denjefeln fyller i Januari.. hellllvete va tiden går fort (då kan man ju fråga sig om det är för att det är roligt, eller bara tragiskt?)



Härligt och höra att du är på väg hem! MÅSTE SES, men det fattade du säkert redan! ;)



Saknar dig Hysterica!!



<3

2009-10-09 @ 11:51:41
URL: http://amaizon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0