butter. men ändå inte

hej hej hej hej

humöret denna veckan har inte vart av denna världen. känner mej jätteelak, men jag kan inte tygla mej heller. det säger bara pang, så morrar jag... livsfarlig som världens blodtörstigaste tiger. hoppas på att det försvinner med all den kalla ölen jag tänkte slurpa i mej ikväll på KiNGs rockpub. MUMS mums mums.


jag och sten har SFS i helgen, eller tills på lördag eftermiddag iaf. lawerne ska till sina andra vänner och ljuga ihop massa saker över lite öl och pizza. såna dära skriverier som man måste ha till möten. hoppas dom skriver först och ölar sen bara, vet att ölen kan få en att bli lite mindre seriös för varje klunk man tar ungefär. och det kan bli lite jobbigt att förstå vad man menade sen på mötet när både ölen och minnet är borta sen länge... =)

jakob... vad ska man säga. JÄVLAR vad jag har skrattat åt honom idag. dom måste juh förstå att det är vår form av humor. vi som va där vet vad det handlade om. och numera är juh det faktiskt vår form av humor. stupid =)

loppis på måndag här på kåren. vi har hittat bra saker, som glas och kaffemuggar, och fulare saker som vi ska försöka göra oss av med. tipsa alla ni känner som bor i korridor att det kommer finnas en hel del porslin och andra matverktyg, om man vill fynda sånt som är användbart med inte så dyrt. perfekt för korridorer som sagt, där jag av egen erfarnehet vet att så väl glas och tallrikar som bestick helt plötsligt är puts väck och alla måste äta ur kastrullen med händerna och dricka vatten med munnen mot kran...

aa.. nää, nu ska jag snart gå hem och äta mumsmat med sötsöta sambon och hoppas att han vill pussas även fast jag har vart så elak..


Kommentarer
Postat av: Hannah

AJM GÅNNA BI TÄR! Utan fredrik. Och med joan. Tror det blir bäst så så att han inte ser min rotning bland grejer :D Tror han blir mister crankypants då ;P

2009-09-14 @ 12:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0