give up you schmuck

sötsöt står och lagar mat, glömmer bort allting omkring honom. jag sitter i sängen och spelar majhong.

helt plötsligt hör jag hur han massa ljud för sej. jag tittar dit och ser att han rör sej som nån form av robot.

leker du nu? frågar jag, två gånger. min robotman lyssnade inte första vändan.

jahaa, det tänkte jag inte ens på, svarar han när jag har förklarat min fråga. då skulle du se mej när jag är ensam hemma. jag är lite grann som han den där killen i reklamen, give up you schmuck du vet.

vad svarar man på det? vad roligt för dej älskling, att du håller dej sysselsatt.... jag bara garva iaf... och letade upp schmuck-videon på youtube så klart =) så här är min man alltså, när han är själv i lägenheten.


nu har min man securat arean i köket, det betyder att det snart är mat. söndagsmys for the win, och snart är det top model också! TJOHOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0