hejdå sten

det är faktiskt sant. när jag vaknade imorse tyckte jag att jag hörde nått konstigt prasslande, men tänkte inte så värst mycket på det.
efter en stund när jag hade vaknat till på riktigt såg jag att det va nått som fladdrade omkring som ett jehu i lägenheten. den första tanken va så klart att sten hade släppt in sin älskarinna medans jag låg och sov, men sanningen va bättre än så.

det va sten! han hade vaknat och stökade runt i hela lägenheten på jakt efter lite krubb. jag tror att han hittade det så småning om eftersom att jag inte har sett till honom på ett tag. men så fort jag har bestämt mej för att gå upp på riktigt och ta itu med dagen så ska jag öppna fönstret och sten och vinka av honom.

det kommer kännas lite tomt, taket ser inte sej likt ut utan att sten hänger där och filosofierar över livet.

hmmm... sten har vart väldigt tyst väldigt länge nu.. hoppas att han inte bara har bytt plats den lilla illbattingen... suck, ni vet vad detta betyder. dags att gå på evetuellt-död-fjäril-jakt. det är en av dom tråkigaste lördagslekarna.

om en vecka får jag mina nya skor iaf =) underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0