jakob så klart

nu har jag vart dålig på att uppdatera, men jag börjar lite smått med ett citat rfån jakob för att senare fylla på med allt annat dumt som har hänt =)

jakob berättar att han pratade kassaapparater med en tjej från partistämman i fredags. det är juh ungefär som att visa sian underkläder när man kommer till jakob =P
iaf så frågade tjejen om det här med dom svarta lådorna, varpå jakob berättar att han va hemskt när på att säga: "jadu, du kan få besöka min svarta låda anytime"

kan ni förstå hur jag har det på mitt kontor när jakob och jeppe sitter här och stupidar sej hela tiden.

jakob sitter nu och hetsräknar pengar och försöker sporra jeppe till att ringa utbytesstudenter och säga att han kommer från the student onion...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0