kärlek

säg inget till mamma eller till werner, men jag har köpt nya skor....

visst va dom fina? ibland lönar det sej att titta igenom dom där attans reklambladen, för ibland berättar dom vart man kan köpa förbjuden frukt.

sen va jag tvungen att köpa två tröjor också, dom såg så attans mjuka och sköna ut.



mysmysmys, jag ska inte frysa ihjäl i vinter =)

men som sagt, skvallra inte för wern och mamma, dom tjatar så mycket om nått som kallas för många och du har väll redan?. jag förstår inte riktigt vad dom menar och köper inte helt konceptet de grundar sina uttalanden på, men låter dem hållas godhjärtad sambo och dotter som jag är.

åå, nya skor =D det är nästa lika bra som att pussas med werner (japp, detta är vad som kallas fjäsk för att slippa få skäll, med en uns av sanning i sej så klart givetvis absolut...hrmmm)

Kommentarer
Postat av: Kusin Hanna

Om någon är på dig om att du har för många par skor så är det bara att hänvisa till mig, för jag har garanterat fler :)

2009-09-12 @ 16:11:18
Postat av: erica

check, will do =)

2009-09-12 @ 16:15:09
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0