pillowfight

jäklar vad jag skrattade åt honom inatt.

ååå måste du ha tusen kuddar i sängen? jag använder minsann bara en enda kudde och det är det enda som behövs. du sover juh stående BLA BLA BLA BLA BLAAAAAA

så har det låtit sen han flyttade in, om inte längre =) men jag säger ingenting, jag är juh helnöjd. more kuddar till mej tjohooo!

ändå verkar det alltid så konstig att jag vaknar upp på endast en eller två kuddar ibland. helskumt. nog för att jag brukar vara på diverse vandringsfärder om nätterna, men kuddarna har alltid varit mina ständiga följeslagare.

men inatt tog jag honom på bar gärning. jag hade varit uppe och druckit lite vatten. när jag kom tillbaka till sängen fluffade jag till den översta kudden och vände mej om för att ta täcket. i ögonvrån ser jag en hastig rörelse, och när jag ska lägga mej ner ser jag att min nyfluffade kudde är borta! en tjuv!!! en tjuv i min säng. jag sneglar mot den enda person som kan misstänkas. och visst är det så, att han ligger där med min min nyfluffade kudde under huvudet med ett sånt därnt nöjt jäkla leende. typ som mutely i stoppa duvan ni vet



jag bara garvar åt honom, så mycket för att det är jag som sover sover stående, jag stjäl iaf inte kuddar mitt i natten. han är ett jäkla knäppo, den där...

men det tar juh inte slut där. jag ligger och försöker somna om, även om jag är lite fnissig efter kuddstölden och hans söthet i kuddfrågan. jag vänder och vrider mej lite, och efter en stund känns det som att det är nått lurt på gång igen... jag öppnar ögat lite halvt och möts denna gång inte av mutley utan av en ytterst nöjd gråben (han som jagar hjulben niveeet). nu har han gillrat en fälla för mej. den nyfluffade kudden har han lagt till hälften under sitt eget huvud och till hälften över sin arm. han ser så jäkla nöjd ut, precis som gråben när han har monterat allehanda sprängmedel och annat bra att ha från acme.



bara för att se vad som händer lägger jag huvet på kudden, och på mindre än en sekund har han armarna runt om mej och får fram ett nöjt hehe. där låg jag bra tyckte han =)

han är helt knäpp. jag vet inte vart jag ska ta vägen ibland, hahaha. men jag skulle inte byta för allt i världen.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hhahahahhahah jag tänkte först att det var ebba kanske? jag tror hon lever med.. fastän att hon är byxor (hon hette ebba nu vaaaaa? hoppas det annars kansek jhag får stå till svars för lawernre HAHHAHAHAH lawerne....)

2009-09-08 @ 08:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0