säg att du är kär i mej

ibland undrar jag lite grann över den här hjärnan jag blev tilldelad i tidernas begynnelse. den är för det mesta ganska bra att ha, lite knasig men fullt funktionsduglig.

men så finns det vissa små egenheter som jag inte riktigt förstår mej på. tex det här med drömmar. jag har juh ett samhälle jag oftast befinner mej i när jag drömmer, och vissa människor är juh allt som oftast med. och drömmarna kan vara precis så osammanhängande som drömmar är, men ändå tydligt höra ihop.

vid ett fåtal tillfällen har jag drömt om samma handling. och det gjorde jag även i torsdags natt. det va typ tredje gången jag drömde det och jag blev så ängslig och orolig för att det va sant till slut att jag inte kunde sova mer. jag drömde att werner hade gjort slut med mej, eller snarare ett uppehåll eftersom han ville kolla om han va mer kär i en av mina gamla slavar, mikaela. (i verkliga livet har dom aldrig nånsin träffats.)

jag drömde att han va mer kär i dumma mikaela, och jag fick vackert finna mej i det. jag visste verkligen inte om det va sant eller inte när jag vaknade på natten. men han låg juh där och sov bredvid mej så jag chansade och kröp ihop bredvid honom och fick en puss i pannan. det lugnade mej lite.

men när väkarklockan ringde va jag ändå tvungen att passa på... han grymtade ett gomorron och tänkte väl egentligen vända sej om och sova vidare... men det va inte min plan. jag frågade honom istället om han kunde säga en sak?
- mmm, vaddå?
- säg att du är kär i mej och inte alls tänker flytta ifrån mej och att du inte alls tycker bättre om mikaela.

min stackars sambo suckade lite, tittade alldeles oförstående på mej och förstod ganska snabbt att jag va allvarlig och upprepade allt jag hade sagt. och sen fick jag massa pussar. så till slut försvann den där olustiga känslan den dumma drömmen hade med sej, coh byttes ut mot alldeles vanligt myspys med sovmorgon. bra skit.

men jag antar att jag får hålla koll på den där mikaela så att hon inte smusslar åt sej my man =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0