skrivbordskrig

ibland så måste man förtydliga allt man säger. så när man vill nånting, och har tjatat om det i en evighet så finns det bra sätt att förtydliga... och sen finns det mina sätt.

när jag är trött och orkeslös, så har jag inte riktigt det enorma tålamod jag annars är så känd för. så här om veckan när jag ville betala mina räkningar och det inte gick så fick jag nog av att tjata och bevisa mej rätt gentemot den övervetande sambon och beslöt att datorn skulle få förtydliga det jag hade sagt från början.



ett ytterst tydligt och klart budskap, jag har visat med hela handen vart skåpet ska stå och ändå visat att jag nånstans ändå tyckte om honom genom ett hjärta på slutet.

werner ville juh inte vara sämre han, och förtydligade sin mening i sakfrågan.


men han ska juh knappast få sista ordet, så nästa gång han sätter sej för att umgås med cornelia får han allt svar på tal.



kattmjölk? vad menas med kattmjölk?
inget äckligt alls kan jag lova, det är så det låter när någon säger knäppgök och jag inte lyssnar riktigt och därför måste fråga vad i helvete kattmjölk är för nått.

nu ska jag pussas med min kattmjölk (det låter lite mer perverst varje gång jag säger det.. men det går inte att sluta heller... stupid kattmjölk)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahahhahahhah gudars vad roligt. Och jag gillar björnen! eller pandan menar jag ju ;D

2009-09-04 @ 20:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0