swooosch

typ så låter den här veckan. man hinner juh knappt andas, så fort går det. och det är så jävla roligt =9

idag är det dock en nästan ledig dag när man kan pust ut i iaf några minuter åt gången innan nästa vilsna själ hittar en.

rallesittning igår, tack igen KiNG för min inbjudan och tack till chrisp och fluorenso som bjöd in mina partners in crime =)

helt hopplöst slut är jag om dagarna, och är inte alls speciellt roligt sällskap åt min sällskapssjuke sambo. men snart är det som vanligt igen, typ kanske =)

nähää. time to be serious igen... hålla koll lite på sektionernas inspark. synd att äldre studenter fortfarande hetsar nollorna till osämja sektionerna imellan, själva tanken med den gemensamma insparken va ju just att få bort det så mycket som möjligt.

kan man spela brännboll i gummistövlar, för det tror jag dom måste göra idag nämligen. moHAHA =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0