grattis på alla håll och kanter

ett stoooooooooooooooooooooort grattis till pinglan jeanette som ska stå brud i september



det kommer bli ett superfint och ROLIGT bröllop utan massa tjaffs och trams, det är jag övertygad om =) för att inte tala om hur vilket äktenskap det kommer bli efter det, rocken rollo babes =)


ett stoooooooort grattis till min lilla ak som har skaffat fram en lekkamrat till bebisen-som-vägrar-komma-fram =)
projekt erica & ak 2.0 är igång, och framtiden får berätta hur det kommer te sej, hahaha =) att det blir mer än superbra är väl ingen tvekan om saken =)

en till av ak, det kan faktiskt nästan inte bli bättre =)


den dynamiska duon II, snart på fri fot i en stad alldeles för nära dej =)


och sist ett grattis i förskott till linn the pling johansson som fyller hela 25 STYCKEN ÅR imorgon!
mer om det kommer givetvis just imorgon, men om den där lilla ofödda saken skulle tycka annorlunda så blir det en sneakpeak utifall att =)

grattis grattis grattis =)

förresten så va inte det det sista grattiset, för min kusin kalle fyller faktiskt också år imorgon kom jag på. han blir inte så där ojämn heller, hela 30 ÅR! grattis grattis grattis!


kalle (strax innan han fyllde 25 dock... mamma kanske kan serva med lite bilder på pojken som hon kallade ET hans första levnadsdagar =P )


äh, när vi ändå håller på kan vi väl säga grattis till jay leno, jessica alba och saddam hussein som fyller eller skulle fyllt år idag.

det var nog dagens grattis, so far =) personligen hoppas jag på ett alldeles nytt grattis innan dagen är slut, så vi får väl hålla tummarna för det.

Kommentarer
Postat av: Linn

tusan vad gammal jag börjar bli:) kan du klämma fram ungen i morgon? jag menar då kommer jag aldrig glömma hennes födelsedag! puss

2010-04-28 @ 18:12:55
Postat av: Werner

Jag fick en kall rysning längs ryggraden av namnet "projekt erica & ak 2.0"

2010-04-28 @ 23:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0