skor, här var det skoooor!

nu har jag gjort det igen. det där hemska. rensat bland skorna. kastat tre par. varav två favvon, men är det hål så är det. damn it!

hittade några skor som jag ladrig har använt, och nog inte tänker göra heller. hittade ytterligare några par som jag använt en eller två gånger. så jag tänkte att någon kanske ville ha dom? alla är i storlek 37 - 38, och man kan få dom för en sketansbillig peng om man skulle vara intresserad.



ett par bruna med två cm klack. använda två-tre gånger, har blivit repiga i skolådan men är fina ändå.



ett par svarta slip-in, annvända... aldrig tror jag om jag ska vara ärlig, men säger en/två gånger för att vara säker. storlek 38.



ljuslila pumps, ALDRIG använda... jag kommer inte ens ihåg att jag har köpt dom
storlek 37.



bruna med kilklack, heller aldrig använda. dom var för små =/ storlek 37 iaf.



ett par svartgråa lackskor, använda en gång på herrmiddagen förra året. storlek 37.



mina polska vinterskor. dom har jag använt en hel vinter, när jag var 16. sen dess not so much alls.
men jag kan liksom inte med att göra mej av med dom ändå, dom är himla mysiga. dock förstora för mej nu för tiden, storlek 38 från början men som sagt lite utvidgade efter en vinter med raggisar i.


är det nån som vill ha? =) annars hamnar dom på kårens loppis så småning om, tillsammans med massa andra av mina skor som bor där sen sist.



i övrigt har jag nu gjort mej av med 31 par skor sen i höstas. det är sjukt. jag har 30 par framme nu, ni vet såna man använder dagligen eller åtminstone ganska ofta... och sen en flyttkartong med vinterskor. jag fruktar lite för vad som kan hända med vinterskorna eftersom dom får bo i källarn nu. stackars ensamma skor, tur att dom har varandra.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahhaha sådär står jag med ibland, och undrar hur skorna ens dök upp i ens samling. Jag har sålt en massa och slängt, nu har jag bara såna som inte får gå nånstansalls! :D

2010-04-16 @ 18:20:05
URL: http://hannahsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0