det är nått fel på anatomin?

jag är ingen expert, meeeeen: det är nått knas med den här bilden!



det är som ni ser presentationsbilden. Lenore är supersöt, men det är inte henne ni ska titta på (därför är hon blurrad...)

som ni kan se håller jag i henne, och hon sitter på mej. jag har alltid stört mej på det hon sitter på eftersom det ser ut som att jag har världens tjockaste underarm. tills idag när jag insåg att det inte är min underarm. för den är juh på andra sidan. (ibland känner jag mej inte så smart, okej!)

så vad sitter barnet på? är det mitt ben? och isf, från vilket håll då? är det låret, eller smalbenet? jag kan inte påminna mej att jag har vecklat ihop mej så pass på sistone. it's craaaaazy.

tänk, TÄNK om det är nån annan. ett osynligt spöke som bara fastnar på bild som ett stycke hud. jag menar, jag kommer inte ihåg när bilden togs. lenore kanske inte alls sitter utan bara håller upp benen så där skönt som bebisar gör?

eller så är det Gud. himlens herre vill att mitt barn ska ha det bekvämt så han skickar ner ett extra knä till henne att sitta på när föräldrarna bara envisas med att ta kort hela tiden. hon är inte ens döpt och får redan VIP- behandling. snacka om valfjäsk.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det ser ut som du sitter nersjunken i en soffa i kombination med ett lite lustigt ljusinsläpp.

2010-08-20 @ 10:55:00
URL: http://sjoeormen.blogspot.com
Postat av: Linn

hahahahaha jag tror på gud teorin:D

2010-08-20 @ 19:42:40
Postat av: Hannah

man kanske per automatik går att flytta armar och ben till smidiga positioner för att fånga barn efter en förlossning? för ja, det ser lite underligt ut. erica - gummikvinnan! det hade varit stencoolt!

2010-08-21 @ 09:17:43
URL: http://hannahsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0