en hårfin pik kanske

stinky taggade mej på facebook idag



hahahaha, stupid stinky =D

aaah, klövervaselin. vad vore Jorden utan dej?

om någon undrar har jag fyra burkar vaselin här hemma.
- en i barnvagnen, så att lenore tidigt lär sej vad som är viktigt (och för att ha en tillgänglig när jag ute med barnvagnen och antagligen lenore)
- en i jackan, i väntan på jackväder
- en i en handväska... jag vet inte riktigt varför den ligger kvar där. den hamnade där när vi packade BB- väskan
- en "hang around"- burk som befinner sej lite varstans i lägenheten

klövervaselin är för mej, vad läppstift är för den där maria montewhatever (av det lilla jag sett av henne på reklamen har jag fattat att vår relation till respektive läppklet är ungefär densamma)

nu ska jag smeta på ett lager och sen blir det drömdags

ljuva vaselin, ljuva drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0