hannahs tips

hannah är ju typ queen of internet och hittar massa spännande saker hela tiden =) (jag tycker att alla kan läsa hannahs blogg så får alla lära sej lite mer om världen)

och titta vad hon har hittat nu. det är världens sötaste! en fotoblogg av en mamma till en liten tjej. när bebisen sover så tar mamman bilder och försöker visa vad hon tror att bebisen dagdrömmer om.

den är alldeles underbar. jag vart helt kär och tårögd, så fint tyckte jag det var. bara inledningsorden är juh så fina att man kan snörvla till =)

"I'd like to see into your dreams, my little girl."


Autumn leaves of gingerbread tree


Imaginary Friend


My Precious Pearl


Laundry Day


fruktansvärt fint! jag är helt imponerad, och nykär. fantastiskt! åå, som en sagovärld. fast på riktigt, som det alltid är i barns fantasier.

jag hoppas att lenore också drömmer så fina saker, men det tror jag att hon gör för hon skrattar och ler rätt ofta i sömnen.

Kommentarer
Postat av: amaizon

Sv: SÖT!? Nämen Hysterica...

2010-08-15 @ 18:36:36
URL: http://amaizon.blogg.se/
Postat av: Hannah

jaa sååå fint, man blir alldeles naaaaaaaaaaaawh-ig varenda gång man ser bilderna :)

2010-08-16 @ 10:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0