ingen bra dag alls

nej, det är det verkligen inte.

jag är så tusen tusen tusen trött på allt det här. jag vill inte alls ägna hela dagen åt att diska, städa, bädda, tvätta, handla och laga mat bara för att ha det stora nöjet att göra om allt igen nästa dag.

jag är färdig att spy på allt ihop. bara ta lenore och lägga mej på sängen hela dagen och låtsas att vi är insnöade och inte kan göra mer än så.

fy fan vad jag är evigt trött på att aldrig få göra något roligt om dagarna. eller, jag är mest trött på att inte få göra någonting över huvudtaget utan att göra något nyttigt samtidigt. det är rätt frustrerande att inte ens kunna gå på toa utan att behöva byta soppåsar i blöjbyttorna, tvätta handfatet eller torka upp saker från golvet samtidigt. alternativt passa lenore på skötbordet så klart.

jag är trött på att lämna köket rent och fint och en timme senare ser det ut som ett bombnedslag igen med disk i hon eller på bänken, för att det ska diskas "sen".

jag är trött på att känna mej som världens sämsta mamma som aldrig har tid för nått annat än alla måsten, som jämt har ont i huvudet/magen

jag är trött på att leva månad för månad i väntan på att det ska trilla in pengar magiskt.

jag hatar att känna mej stressad över att inte kunna vara hemma med lenore, eftersom att jag måste bli klar med min utbildning så att jag kan få ett jobb och kunna försörja oss.

jag hatar dåliga dagar.

jag älskar att lenore ler så fint ändå, då orkar jag lite till trots allt.

Kommentarer
Postat av: Linn

du fixar det. annars får du fly hit en stund, det vet du! älskar dej vännen! puss puss

2010-08-11 @ 18:09:40
Postat av: Anna

Inland blir man tokig på alla "sen", tycker de kunde avskaffa det ordet. Och göra det mycket roligare att städa...

2010-08-13 @ 10:40:07
URL: http://sjoeormen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0