när jag var liten...

jag är inte riktigt så gammal än så att gymnasiet känns som "när jag var liten"... men ni måste erkänna att det känns som tusen tusen år sedan?


en resa till talinn med fröken karlsson och miss soon to be bride


babe och babe <3<3<3<3<3<3


papa kitel och jag leker som vanligt


jag och pojkarna på studenten, innan vi bölade som lille skutt


skurtan och jag  på utklädnasshowen


lilja och gordon på halloween


nicklas har ramlat i tvättkorgen i midsommarafton


jeanette och ak <3<3<3<3<3<3 på konrad kanske? hahaa


viva la picasäpo! på tallinkkikryssningen


bakismys med maria =) efter kryssningen hehehe


elin och josefiiin på valborg =P





minnen, mina kära barn =) minnen! vad ska vi leka nu då?

Kommentarer
Postat av: amaizon

OMG!!!! Hysterica! INTE okej... inte någonstans!!! Oh My Fucking God!!!! aaaaaah Fyyyy fan vilka bilder...kräkas! hahahha

2010-08-09 @ 18:29:13
URL: http://amaizon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0