en önskan

hej alla glada snart julfirande människor.

jag skulle vilja delge er en alldeles självisk önskan, som inte har ett dugg med fred på jorden att göra, ingenting med varm mat och husrum till alla som behöver eller ens en slant till välgörenhet.

jag önskar att DU går in på den här länken och röstar på Lenore som omslagsbebis på Vi Föräldrar.



för med handen på hjärtat, det vore jätteroligt om hon blev det så att alla fick se vilken himlans glad och söt unge hon är.

snälla snälla snälla snälla gå in och rösta lite då och då på min lilla skatt =)



och om du inte kan finna i ditt hjärta att uppfylla detta lilla klick så kan du istället få ge pengar till fred på jorden, mat och husrum till behövande eller bara allmänt till välgörenhet. det bästa är om du gör båda två men jag nöjer mej med det första alternativet, så länge.

Kommentarer
Postat av: Ida P

Nu har jag röstat. Hoppas att hon vinner!!!!

2010-12-25 @ 20:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0