ett skitår

för några veckor sen, eller om det var dagar, eller när tusan det nu var så pratade vi om året 2010. då sa werner att han tyckte att det var ett jävla skitår. om man bortsåg från allt med lenore.

jag tyckte att det var en så jävla taskig grej att säga, av tusen anledningar. för jag tycker verkligen inte att det har varit ett skitår. visst, vi har knappast varit rikast i världen eller helt utan problem, men va fan kom igen? det har hänt sjukt SJUKT mycket, och det har visst varit roligt imellanåt. och jag tycker inte heller att man kan bortse från lenore, eftersom 2010 till stor del har handlat om henne.
hade vi inte haft henne hade ju året sett helt annorlunda ut, alltså kan man inte utgå från att det bara hade varit skit utan henne.


men iaf, för att bevisa att han har fel-fel-fel- FETINGFEL så kommer det snart att komma en årskrönika över vårt så kallade skitår, med "pictures never seen before!!!" som dom säger i filmreklam. så det kan ni ju se fram emot.

ett jävla skitår va, PÖH!!

Kommentarer
Postat av: Em

Jag ser helt klart fram emot det inlägget!

Och jag förstår att du tyckte det var taskigt sagt, då känner man ju inte sig särskilt uppskattad..

2010-12-11 @ 14:40:23
URL: http://tjejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0