mer snöööö

tittade precis ut genom fönstret och såg snöflingor stora som dun ramla dala ner från himlen. hur mysigt är inte det då? ååh, underbara underbara december =)


det syns ju inte så bra på bilden, men ni fattar =) det snöar vackert!

vill ni veta vad som fanns i den första strumpan?

det var min klocka! som jag älskade när jag var bebis. den är köpt i london, av en av mammas kompisar. han var där med Partiet, bl.a. tillsammans med Anna Lindh. så det är ju typ som att Anna Lindh har varit med och köpt klockan till mej. kanske inte, men det förskönar historien på ett ypperligt sätt!


tick tock, tick tock!

pelleskrällenore var först lite skeptisk till den nya leksaken (som alltid, hon är världens mest skeptiska unge) men när hon hade godkänt den tog det inte många sekunder innan den lilla kissen i skortstenen blev slukad. med ett nöjt flin över hela nyllet lekte pelleskrällenore sen med klockan i en timme kanske (svårt att säga, hon vred ju på visarna hela tiden, hö hö hö hö).
som ni ser är den flitigt använd, jag har tuggat av färgen på taket, MUMS!


i övrigt: det känns lite som att bo i en snöglob när det snöar så här mycket och sakta, man får vara beredd på att hålla i sej utifall nån skakar runt världen helt plötsligt...

Kommentarer
Postat av: Hannah

jaaa nu faller det massa små bomullsformade flingor så fiiiiiiiiinbt!

2010-12-01 @ 13:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0