mörkerseende

nog för att jag älskar december och snö, och jag märker redan att mitt problem har blivit lite bättre... men seriöst:

är det någon mer än jag som vill gå i ide?


det är likadant som förra året, det går knappt att vakna när det är morgon. och mitt på dagen kan jag bli så trött att jag inte för allt i världen kan hålla ögonen öppna. det går verkligen inte.  helt sjukt. och det spelar ingen roll hur man har sovit under natten, det verkar mer som att kroppen registrerar att det är mörkt och kallt ute och finner det lämpligt att lägga sej i dvala.

hu-jeda mej!

man kanske skulle ta och köpa en flaska med den fula ungen på... jag kommer ihåg att mamma fick oss att dricka detta när vi var yngre. det kanske till och med smakar gott.



ta det sunda med det goda säger dom.
ta en annan unge än Kalle Kaviar säger jag, han har väll fått nog av märkesmodellbranschen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0