not priceless för mej kalle =)

hannah, the queen of internet, har gett mej ett priiiiis!







I awarden ingår ungefär följande

1. Tacka den person du fick utmärkelsen av

2. Kopiera utmärkelsen till din blogg.

3. Dela tre-sju saker som du själv tycker om, med dina läsare.

4. Skicka utmärkelsen till ett par bloggar som du tycker förtjänar denna utmärkelse.


1. Tack Hannah!! Hannahs blogg är den bästa, hon bjussar så mycket på sej själv och skriver alltid om roliga eller intressanta saker så det är asball att hon läser min blogg =) It's like...dude...like...totally...dude =)

2. Done and done

3. tresju saker jag gillar
- när werniebernie skrattar
- när pelleskrället skrattar
- mitt vackra västerås med mina bästa alla i (familj, släkt och vänner)
- julkulor!!! en av flyttkartongerna är bara fylld med kulörta kulor i drivor. mitt hjärta slår några extra slag när jag tänker på dom
- den första sekunden efter att man klippt eller rivit av en lång nagel, det känns som att hela fingret tar ett litet andetag och njuter av frisk luft. dom andra sekunderna är mest crappiga.
- citronvatten. jag trodde min mormor var drottningen av citronvatten, men hon har inte en chans. jag dricker det så ofta att jag glömmer bort hur vanligt vatten smakar.
- min sköna sköna säng med täcke kuddar och himmelfilten. det finns inget bättre ställe på jorden för latmaskar som mej

4. mina priser går till
amazing amaizon, jänet the rocking rockabillybride
aaahkå, supermamman, svergies starkaste sötnöt
och sen skulle jag gett till hannah och jännie också, men dom har juh redan fått. så det får vara nog nu.

nu ska jag ta min fantasipokal och putsa upp den lite grann så att den passar på mina drömmars hylla.

Kommentarer
Postat av: Hannah

det bästa med hela den här awardsgrejen är ju att höra (eller tja läsa blir det ju) alla galet fina ord om mig. blir alldeles varm i själen! iiih taaack! :D

2010-12-02 @ 13:17:32
URL: http://hannahsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0