tillägg till februari och april

jag kom på att det saknades lite från årets första månader.

i februari t.ex, då var vi på MAGNUS BETNÉR, Livets Ord. Det var skoj. Efteråt gick vi på inflyttningsfest hos miss Hannah och mr T-kila. Det var också skoj =)




sen var vi faktiskt på ännu mer stand up. vi åkte till malmö tillsammans med ida och jimmy och gick på malmö comedy festival. det var SÅ JÄVLA roligt. får ni chansen, och tycker om att ha skoj så ÅÅÅÅÅK! det var himlans billigt för så mycket underhållning.





sen var det ett tillägg i april också. det var nämligen 70årskalas för ola och ka. (den ena fyllde 30 och den andre 40, man får själv gissa vem som är vem). jag och wern var en timme försenade så alla trodde att vi var på bb. det var vi inte, vi hade bara struntat i att dubbelkolla om kalaset började klockan sju eller klockan sex. vi antog sju. jävligt smidigt gjort...

men det var en kul fest, så därför har snott massor av bilder från sofias facebook som jag tänkte dela med mej av =)


födelsedagsbarnen ganska tidigt på kvällen


och lite senare...

några av gästerna var:


arthur the mööh, emil och psyk- jimmy, like a crazy person- ewa och glada ida


ewa sofia och wern


jag, arthur och elin


jag fick ta en bild på kärleksparet, it's so sweeeeet =)


wern visade att det fortfarande är roligt att göra kaninöron...

nu tror jag inte att jag har glömt något mer. dags att gå framåt i tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0