billighandlat för nödens skull

ja, nöden har juh ingen lag. så då blir det ju till att handla. man kan juh inte gå naken bara för att ens gamla kläder inte pasar. och som tur var är jag duktig på att hitta saker på H&M för en billig peng.
och som jag förklarar för min lite vettigare sambo, det är juh inte mammakläder, vilket gör att jag kan använda dom när som, och det kvalificerar dom till en investering snarare än en shopping :P


det här är vad som är på väg hem till mej just nu

en söt klänning för hela 69 kronor.


en mysig kofta för 129 (den var dyrast faktiskt)


en annan kofta för 79 kronor, det är bra dyrt ibland med kläder =)


två linnen man kan skrota runt i hemma, för.... 49 kronor. jag säger då det =)


och en kjol, som jag redan har i färgerna brunt svart och rosa hemma, men dom är ju ASSKÖNA =) för 99 pengar.

det och tre par strumpbyxor gjorde att slutsumman landade på heeeeela 550 kronor (med frakt och grejer så klart)

om inte det är bra investerat, då vet jag inte =)

dags för möte, hejdå hejdå

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ohhh snygga grejer! Och ja, det är ju skitsmidigt med kläder som man kan använda efter los graviditetos också :) (fast då kanske man måste köpa nytt för man gått ner en massa liksom ;))

2010-02-08 @ 20:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0