cirka tusen frågor om den stora svarta...

vad gör en stor svart dildo utanför ett plåthus på en tisdagseftermiddag?

varför låg den i en plastpåse?
vems var den?
när hamnade den där?
varför låg den inte hemma?
hade någon med sej den till skolan?
vilken kurs på högskolan behöver en dildo som komplement?
hade den följt med någon annan till jobbet och tappades under lunchmötet?
men kom igen, varför låg den i plastpåsen?
låg den i plastpåsen för att den var använd men inte rengjord?
vem tar med en smutsig dildo nånstans?
visste personen som tappade dildon att han/hon tappade den, men vågade inte plocka upp den?
hur reagarar man när man kommer hem och inser att man har tappat sin smutsiga dildo som man av nån anledning har med sej i en plastpåse?
var det meningen att den skulle hamna där på marken, som en social undersökning?
vem tog den?
var det samhallstädarna?
var det snöplogarn?
var det en student?
var det den rättmätige ägaren?
när hamnade den där?
såg någon när den hamnade där?
ligger den trots allt kvar, gömd under snön?
att den var förpackad i en plastpåse tyder på att det var meningen att den skulle nånstans, var?



jag vill juh veta. jag kommer hitta på en egen historia så jag får sinnesro. jäkla stora svarta dildo.

Kommentarer
Postat av: Joan

En av mina gamla fågel- och blom-lärare har också en kurs i sex och samlevnad, kanske är det hans :D

2010-02-04 @ 09:12:46
URL: http://joanpann.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag tror det är staten som lagt den där. Alltså typ säpo eller nåt sånt. De har insett att stora hjärnor verkar på kåren och måste nu förinta dessa by all means! Så genom att placera ut ett så suspekt föremål som möjligt utanför er arbetsplats så får de era hjärnor att tänka på detta precis som du gör nu! SE UPP DET KANSKE ÄR NÅN SOM FÖRSÖKER FÖRSKINGRA PENGAR FRÅN ER ELLER BOMBA KÅRHUSET!! :O

2010-02-04 @ 18:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0