finns det något bättre?

det gör ingenting att det är OS på svt, vilket gör att alla andra kanaler satsar på att bara visa massa skit.
det gör ingenting att vi har sett alla våra filmer och inte kan enas om en ny.

det gör ingenting att det är fullt med disk i hela köket, för det var världsgott att äta allt som tillagades (och dessutom blir jag hemskt bortskämd av den där söta sambon så jag slipper diska väldigt ofta, i typ 9,8 fall av 10)

det gör ingenting att två av kladdkakemuffinsarna råkade ramla i golvet och dog, för dom som överlevde var attans goda

det gör ingenting alls att det är den där jäkla alla hjärtans dag i idag, för det har inte vart sån hype kring den i år och dessutom slapp både jag och min sambo fira den =)

egentligen spelar ingenting nån vidare roll, för jag har fasiken den bästa sambon och pojkvännen i hela världen. och dessutom har jag ätit grönsaker och dipp i två dagar. och det mina vänner, det är vad som kan kallas livet när det är som bäst =)



plus (+)



(minus den äckliga svampen då...)

är lika med ( = )


mycket glad och nöjd erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0