förbannelse

seriöst? vad är problemet? det är söndagkväll, jag kan tänka mej att alla svenssons är hemma och tänkte slappa framför TV:n innan den ljuvliga arbetsveckan börjar igen... och vad gör TV:n då.


visar endast och bara rent skit. fy fan. och det tycker dom att man ska betala tv-licens för? aldrig i livet.


dessutom såg jag på reklamen att dom givetvis ska sända "to fast, to furious - tokyo drift" igen. självklart. den har juh inte sänt i någon av kanalerna på säkert ett halvår, så det börjar väl bli dags nu...

stupid jävla TV, snart sätter jag in den i garderoben så den får skämmas lite.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag har typ slutat titta på teve, det är ju aldrig nåt värt att se. Och är det det så kan man likagärna hitta det på internet och se där istället, för varje film är ju en timme längre än orginalet för där är fyrtioelva reklampauser och säkert en nyhetssänding eller två också. stupid är ett snällt ord för hur dumt det är!

2010-02-08 @ 21:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0