frukost

alltså... det här med frukost. det är då fan inte min grej. testade idag att äta lite innan jag skulle gå till jobbet, för att undvika att bli yr på vägen eller när jag kom fram. jo tjena, i framtiden blir jag nog hellre yr en stund och väntar med att äta tills hela jag är vaken. attans vad äckligt det är...

tre tuggor senare sitter jag här, duktigt illamående och allmänt urk- ig, och får allt jobba hemifrån en stund innan jag beger mej...


ikväll ska vi på visning =) en stor tvåa på östermalm, vi får se vad det blir av det hela. börjar juh bli lite brådis med den där flytten, hahah =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag brukar äta frukost när jag kommer till jobbet, innan jag börjar jobba. Funkar för mig :-)

2010-02-15 @ 11:42:06
URL: http://sjoeormen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0