frukosttv

idag testade jag att äta en macka istället, efter att ha varit vaken i en timme. det funkade mycket bättre, så no more yoghurt på morgonen. det här med bröd dock, det trodde jag aldrig. jag som inte ens gillar bröd... men men.

morgonen förgylldes dessutom av bengan magnusson, tror jag. eller så var det igårkväll... lite sömnig var jag när det sändes, men roligt var det iaf.

herr sandpappersröst fnissade =D jag ljuger inte, det varade i max en sekund, men jag såg det!
det var efter ett inslag om de två fastfrusna tågen på österlen, som inte ens rubbades när ett annat tåg knuffade på. inslaget avslutades med en skåning som förkunnade att han helt enkelt inte visste vad dom skulle göra riktigt, fixa värmelampor och försöka tina tågen på plats eller vänta på värmen. och sen klipp, över till bengan. som fnissar till, han sitter iaf med det där leendet folk har när dom tänker på något roligt och vet att det inte riktigt är läge... ett alldeles kort ögonblick bara, men jag såg det!

och jag misstänker att mister magnusson precis som jag fick synen av antingen massa värmelampor och folk som springer runt med dessa runt tågen, eller kanske bara tanken på hur fantastiskt roligt det är ändå att det är herrens år 2010 och i sverige är fastfrusna tåg ett faktiskt problem som stoppar trafiken totalt. hihi, i know you bengan =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0